Hoe goed herken jij de natuur?
Reacties
Één reactie op “Hoe goed herken jij de natuur?”
-
Ik voel mij blij 🙂,dat ik eindelijk eens kan melden,hoeveel ik doe voor het wilde leven in mijn omgeving, zowel voor vogels 🦅,🐦⬛🦉, als voor wilde dieren🦉🦆🦋🐦⬛🪲🐝🦔en ook voor insecten 🐞🪲🐛🐌 🪰🦋 in mijn omgeving . Ik heb ik mijn tuin de netels laten groeien om koninginnepages te lokken? Ik heb ook een distel-perkje in mijn tuin: ik hoop op een distelvink! Ik heb ook in de meander van mijn gracht een strandje gemaakt, en daar komen ‘witgatjes’ trippelen! En er zitten steenuiltjes in mijn knotwilgen, en komt een sperwer jagen, op mijn 10-patrijzen! En er woont ook een hermelijn, en er is een leger van een haas, maar mijn ransuil heb ik spijtig genoeg dood teruggevonden. Ik heb ook een startende 🐝 wespennest gevonden, maar die heb geëvacueerd door de onmogelijke locatie… ik kijk ernaar uit om verder te leren met de insect 🐜- abonnement van 8weken. Ik hoop ook op een volgende diergroep-observatie info, groetjes 👋 ik ben een gepensioneerde dierenarts. Maar de passie voor dieren blijft!!👀🔍🙏

Geef een reactie